Projekt

GlobalTips – napiwki, menu QR, opinie dla punktów gastronomicznych
GlobalTips – napiwki, menu QR, opinie dla punktów gastronomicznych

GlobalTips

GlobalTips

UAB GlobalTips Europe dostarcza nowoczesne technologie finansowe i rozwiązania dla branży HoReCa, które umożliwiają digitalizację obsługi klientów restauracji, barów, pubów, kawiarni czy obiektów hotelowych. Razem z PGS50 pomaga polskim przedsiębiorcom w podnoszeniu standardów funkcjonowania działalności gastronomicznych. Owocem tej współpracy jest skuteczne wdrażanie innowacyjnych rozwiązań biznesowych z zakresu m.in. komunikacji, płatności cyfrowych, zarządzania personelem i budowania trwałych relacji z konsumentami.

GlobalTips – rewolucja w płatnościach i cyfryzacji lokali gastronomicznych!

Z kompleksowego rozwiązania technologicznego GlobalTips skorzystało już ponad 1000 restauracji, barów i hoteli na terenie UE. Wszędzie tam realnie przyczynia się ono do istotnego wzrostu efektywności pracy, uzyskiwanych przychodów oraz poziomu satysfakcji, odczuwanej zarówno przez zatrudniony personel, jak i przez przyjmowanych gości. Bez skomplikowanych procesów integracyjnych i konieczności wdrożenia dodatkowego wyposażenia.

Innowacyjne, przyjazne w obsłudze rozwiązania dla pracowników i klientów

GlobalTips to pełny produkt, pozwalający na dostosowanie swojej funkcjonalności do potrzeb danego punktu gastronomicznego oraz na współpracę z różnymi systemami sprzedaży (np. Dotykačka). Oferuje praktyczne, intuicyjne w użyciu opcje, usprawniające przepływ informacji i realizację zamówień w lokalu.

  • Interaktywne menu cyfrowe – klienci mają do niego dostęp dzięki jednemu, szybkiemu zeskanowaniu kodu QR (znajdującego się np. na stoliku lub przy barze) za pomocą aparatu we własnym smartfonie. Funkcja ta umożliwia m.in. atrakcyjne przedstawienie oferty (w tym promocji, zestawów itd.),także w przystępnej formie dla obcokrajowców (dzięki opcji automatycznego tłumaczenia). Goście mogą szybko i wygodnie przeglądać menu na swoich telefonach, a także uzyskać niezbędne informacje o konkretnych daniach (wariantach, składnikach, alergenach itp.).
  • Zamówienia i płatności przy stoliku – zeskanowanie kodu QR za pomocą smartfona pozwala klientom sprawnie dokonać zamówień (zarówno spersonalizowanych, jak i powielonych). Ponadto, goście lokalu mogą również je modyfikować(np. w zakresie kolejności wydawania dań) czy śledzić postępy w ich realizacji. Co więcej, to rozwiązanie ułatwia opłacanie rachunków (również z opcją przeniesienia na gości opłaty za acquiring i obniżenia kosztów operacyjnych).
  • System bezgotówkowych napiwków i opinie QR –nowoczesne i unikalne rozwiązania, dostosowane do współczesnych nawyków konsumenckich. Goście lokalu mogą przekazywać napiwki bezpośrednio na cyfrowe portfele kelnerów. System ten jest zintegrowany z kontami IBAN i wspiera natychmiastowe wypłaty. Oprócz tego, klienci, po zeskanowaniu kodu QR, mogą szybko i łatwo zostawić opinię, która finalnie zasili ocenę działalności np. na profilu Google czy w serwisie TripAdvisor.

W rezultacie, nowoczesne rozwiązania Global Tips – cyfrowe menu, bezgotówkowe napiwki, opinie i płatności QR – przekładają się na liczne korzyści. Dla klientów (skrócenie czasu oczekiwania, brak konieczności posiadania gotówki, łatwość korzystania z menu i opłacania zamówień, oferta wielojęzyczna), personelu (brak kłopotów związanych z przetwarzaniem napiwków przez terminale POS) oraz przedsiębiorców (wspieranie działań operacyjnych lokalu, obniżenie kosztów i oszczędzanie zasobów pracowników, zwiększenie rotacji przy stolikach i przychodów, angażowanie konsumentów i budowanie z nimi trwalszych relacji).

Nowy wymiar obsługi konsumentów dzięki owocnej współpracy

Projekt realizowany z GlobalTips zapewnia przedsiębiorcom z całego kraju ułatwiony dostęp do zaawansowanych rozwiązań, które pozwalają odmienić dotychczasowe oblicze działalności HoReCa. To duży krok naprzód w wysoce konkurencyjnej branży, gdzie innowacyjne możliwości – maksymalizujące komfort pracy i pozytywne doświadczenia – stanowią klucz do satysfakcji klientów i rozwoju biznesu.

W ramach realizacji projektu grupa PGS50 zapewnia:

  • skuteczną prezentację oferty GlobalTips w punktach handlowych partnerów grupy PGS50 oraz przez jej mobilnych handlowców,
  • profesjonalne doradztwo dla klientów B2B i pomoc w doborzenajlepszej oferty,
  • wsparcie we wdrożeniu i skonfigurowaniu rozwiązańGlobalTips, pozwalających zdigitalizować lokal z branży HoReCa.
Dołącz do projektu
230
Partnerów handlowo-serwisowych
481 250
Obsługiwanych podmiotów gospodarczych
594
Inżynierów i techników serwisu oraz programistów
100%
Pokrycie terytorialne kraju

Zaufali nam

GlobalTips
Planet Pay
EuroCert
Dotykačka
Polcard from Fiserv
Elavon